Startups, Corpos & Sales – Future 4.0 meetup
[kc_row use_container=”yes” _id=”853279″][kc_column width=”12/12″ video_mute=”no” _id=”775106″][kc_title text=”U3RhcnR1cHMsIENvcnBvcyAmIFNhbGVzIC0gRnV0dXJlIDQuMCBtZWV0dXA=” _id=”902625″ type=”h1″][kc_column_text _id=”497663″]
Zakaj je tako težko prodajati in kako se tega pravilno lotiti?
—-
Prodaja ali razvoj novih rešitev in tehnologij? Kaj je bolj pomembno? Oboje, pravijo podjetja, ki so uspešna tako pri razvoju kot prodaji, saj vedo, da je treba v obe funkciji investirati enako intenzivno. Prodaja je zaradi narave dela in majhnega odstotka populacije, ki se v vlogi prodajalca dobro znajde, za slovenska podjetja mnogo večji izziv kot inženirsko poliranje produkta. Kako se je torej pravilno lotiti tako v start-upih kot korporacijah, ki razvijajo inovativne tehnološke rešitve in pri tem dosledno upoštevati specifike različnih razvojnih faz podjetja oz. produkta in trga?
Prodaja je načeloma zahteven in predvsem na B2B segmentu dolgotrajen ter kompleksen proces. Sploh, če na trg uvajamo inovativne, uporabnikom še neznane rešitve. Ne glede na to, ali se prodaje na nerazvitem trgu lotevamo v start-upu ali korporaciji, je treba dosledno upoštevati specifike, ki jih od prodajnikov zahteva posamezna razvojna faza.
❓ Iščete inovatorje ali povečujete obseg prodaje?
Pogosta napaka je ta, da v zgodnjih fazah iskanja ujemanja produkta in trga prodajamo na klasičen način, kjer šteje predvsem volumen oz. večanje obsega prodaje. Pri tem se ulovimo v past, ker ne upoštevamo, da je prodaja v ‘discovery’ fazah kaotična, kjer je po načelu ‘get out of the building’ treba biti nenehno na terenu in produkt razvijati v sodelovanju z zgodnjimi uporabniki oz. inovatorji, ki so sploh pripravljeni preizkusiti neko novo rešitev. Po drugi strani pa postavljanje sistema ponovljive, predvidljive in skalabilne prodaje, s katero je možno zanesljivo napovedovati bodoče prihodke, zahteva povsem drugačen nabor znanj, pristopov, orodij in prijemov.
❗ Nasveti, znanja in rešitve iz prve roke!
Kako se torej izogniti vsem pastem oz. nevarnostim prodaje v različnih fazah ali življenjskih ciklih podjetja in trga? Odgovore bomo na letošnji že drugi izvedbi Future 4.0 meetupa iskali s strokovnjaki iz prakse, in sicer uveljavljenim start-up podjetnikom, mentorjem in svetovalcem Rokom Stritarjem, ki je do gazelske rasti pripeljal svojo trgovino z gorniško opremo Kibuba.
O grajenju prodaje kot stabilne, predvidljive in ponovljive poslovne funkcije bo govoril Matjaž Slak, start-up svetovalec, mentor in nekdanji ‘sales executive’ v korporaciji IBM, ki vodi poslovni razvoj v Kolektor Digital.
Zorni kot prodaje korporacij v zrelih panogah in trgih pa bo osvetlil Saša Marković, izvršni podpredsednik za prodajo pri Gorenju.
Program
✅ Uvodni pozdrav | SAŠA inkubator in Gorenje
✅ Kako se prebiti skozi kaos prodaje v zgodnjih fazah iskanja ujemanja produkta in trga? | Rok Stritar, Kibuba | 40 minut
✅ Kako za inovativne produkte zgraditi predvidljivo in ponovljivo prodajno funkcijo? | Matjaž Slak, Kolektor Digital | 40 minut
✅ Kako prodajajo prekaljeni korporativni mački in zakaj si na prodaji lomijo zobe start-upi? | Moderiran pogovor s Sašo Markovićem, Rokom Stritarjem in Matjažem Slakom bo vodila Uršula Menih Dokl iz Gorenja. | 40 minut
✅ Mreženje ob prigrizkih | 60 minut
—-
Z meetupi Future 4.0 nadaljujemo poslanstvo konference
Konferenco Future 4.0, posvečeno povezovanju start-upov in korporacij ter izmenjavi dobrih praks na področju inoviranja za industrijo 4.0, je novembra lani prvič organizirala in izvedla ekipa velenjskega SAŠA inkubatorja, podprla pa sta jo industrijska velikana Gorenje in Kolektor ter številni ostali javni ter zasebni partnerji. Letos bo konferenca na sporedu 19. in 20. november 2019, do takrat pa SAŠA inkubator njeno poslanstvo ohranja z organizacijo in izvedbo Future 4.0 meetupov oz. neformalnih druženj skupnosti s področja industrije 4.0, kjer udeleženci spoznavajo dobre prakse in izmenjujejo izkušnje iz različnih področij poslovanja visokotehnoloških podjetij – vodenja, kadrovanja, prodaje ipd.
[/kc_column_text][/kc_column][/kc_row]