CONNECTED MARKETING

24 aprila, 2020 / Novice

V trenutni situaciji smo lahko bolj kot kadarkoli prej občutili pomen spleta. Če smo se še nedolgo tega pritoževali nad »zasvojenostjo« s spletnimi platformami in aplikacijami, smo kaj hitro spoznali, da je splet orodje, ki nas lahko povezuje.

Pred velik izziv je bilo postavljenih predvsem veliko podjetnikov, ki do sedaj spletu niso posvečali velike pozornosti, hkrati pa je posel zacvetel tistim, ki so splet uporabili kot učinkovit kanal za promocijo in prodajo.

V SAŠA inkubatorju smo pripravili paket šestih delavnic z naslovom Connected marketing, ki vas bodo čez strukturiran program pripeljale do uspešnega online marketinga, ki povezuje različne kanale in nam omogoča, da pridobivamo, merimo in analiziramo podatke o uspešnosti naših kampanj.

Program:

Spletna stran kot izhodišče ali prodajni kanal 5.5.2020 17:00 – 20:00

Spletna stran je ogledalo podjetja. Lahko ste visoko tehnološki startup ali čistilni servis, vaše stranke bodo informacije o vas poiskale na spletu. Podjetja, ki nimajo spletnih strani, so lahko hitro označena kot neprofesionalna ali »sumljiva«. V prvem delu delavnice se bomo naučili kako optimizirati že obstoječo stran in jo opremiti s kodami za spremljanje gibanja vaših strank, v drugem delu pa bomo izvedeli kako postaviti svojo spletno trgovino.

Orodja digitalnega marketinga 12. 5. 2020 17:00 – 20:00
Skrivnost digitalnega marketinga se skriva v (pravilni) rabi orodij, ki so nam na voljo – od spletnih orodij, ki nam pomagajo pri raziskavi ali analizi trga, do orodij, ki nam bodo več povedala o naših (potencialnih) kupcih; od Facebook pixlov, do integracije in povezave FB in IG računov, do Google analitike, ki kaže dogajanje na naši spletni strani. Poleg tega bomo konkretneje spoznali še Facebookov Ads Manager – orodje, kjer postavljamo in spremljamo FB in IG oglase – ter pregledali Google Analytics, ki nam pomaga natančno razumeti, navade, obnašanje uporabnikov naše spletne strani.

Moč oglaševanja na družbenih omrežjih 19. 5. 2020 17:00 – 20:00
Če razumemo naše uporabnike oz kupce ter jih znamo ustrezno segmentirati v različne “predalčke” (segmente) in razumemo širši kontekst, lahko z oglaševanjem na družbenih omrežjih (predvsem na FB in IG) naredimo veliko; za relativno majhen denar. A za to potrebujemo strategijo, segmentacijo, jasne cilje, optimizacijo in branje ter spremljanje analitike oz. Rezultatov.

E-mail marketing je živ 26. 5. 2020 17:00 – 20:00
Trditev, da je email marketing mrtev, je ena največjih marketinških laži. A zakaj je tako nujen za vsako podjetje? Kako je lahko donosen? Na kakšne načine se lotiti gradnje email baze? Kako se email marketinga pravilno posluževati? Katera orodja uporabljati in katere kazalnike spremljati, da bi dosegali optimalne rezultate? Vse to in še več izveste 26. maja.

Branding v praksi 3. 6. 2020 17:00 – 20:00
V uvodnem delu bomo najprej pogledali definicije blagovnih znamk. V nadaljevanju se bomo osredotočili na pomembne poglede nastanka in upravljanja blagovnih znamk v današnjem času v znaku sprememb, ki jih je prinesla digitalizacija. Skozi prezentacijo bo predstavljenih kar veliko primerov, ki bodo poskrbeli za navdih udeležencem.

Content marketing 9. 6. 2020 17:00 – 20:00
Vsebinski kontekst je bržkone v poplavi različnih informacij, tisti ključni element, ki v prvi fazi pritegne vaše kupce. Poleg tega – kaj vse je vsebina? Od tekstov, ustreznih formatov fotografij oz. videov. Poleg tega: kako komunicirati s kupci, ki se nahajajo v različnih fazah (nakupnega) procesa. Vse to je potrebno upoštevati in imeti v mislih, če želimo optimalen izplen, ki ga ponuja vsebina – tako na ravni organski objav kot na ravni oglaševanja. Biti relevanten je ključno.

Delavnice so namenjene podjetnikom, ki niso popolni začetniki. Glede na to, da je program zastavljen zelo dinamično, je število udeležencev omejeno. Izmed vseh prijav bomo izbrali 12 podjetnikov, ki se bodo udeležili brezplačnih delavnic.

Če misliš, da potrebuješ ravno ta znanja, se prijavi. Prijave so odprte do 1. 5. 2020 do 00:00.

Aktivnosti SAŠA inkubator d.o.o. v okviru operacije SIO 2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.