EN za izvedbo programa »STARTUP GENERATOR 2021«

25 marca, 2021 / Javna naročila

Predmet javnega naročila

»STARTUP GENERATOR 2021« je osrednji program SAŠA inkubatorja, katerega namen je pospešiti razvoj poslovnih idej ter zagon novih podjetij, za hitrejši vstop na trg, za pripravo za pridobitev povratnih/nepovratnih sredstev. Program je namenjena potencialnim podjetnikom (nosilcem idej ali ekipam) in zagonskim podjetjem.

Predmet naročila je izvedba sedmih (7) strokovnih delavnic, ki bodo potekale 1 x tedensko preko spleta. Od vsakega izvajalca se pričakuje izvedba delavnice in individualno praktično delo s posameznimi ekipami. Vsaka delavnica traja najmanj 3 ure. Izvajalec bo predhodno prejel podatke o udeležencih programa, na podlagi katerih bo zasnoval nalogo, ki jo bodo udeleženci pripravili do izvedbe delavnice.

Ponudnik se lahko prijavi za izvedbo samo ene spodaj naštetih delavnic:

19. 4. 2021 17:00 – 20:00          SPEED&POWER STARTUP METODOLOGIJA 

26. 4. 2021 17:00 – 20:00          MARKETING KOT ORODJE ZA VALIDACIJO

3. 5. 2021 17:00 – 20:00            GROWTH HACKING V PRAKSI 

10. 5. 2021 17:00 – 20:00          OBLIKOVANJE CENOVNIH STRATEGIJ

17. 5. 2021 17:00 – 20:00          KLJUČ DO USPEŠNE PRODAJE

24. 5. 2021 17:00 – 20:00          USTVARJANJE PROFITABILNIGA PODJETJA

31. 5. 2021 17:00 – 20:00          PRIPRAVA NA PITCH 

Ponudnik se zaveže, da bo v primeru, da bo izbran, naročniku posredoval svoj kratek opis, fotografijo in povzetek vsebine delavnice ter posnel kratek promo video (20 sek), ki ga bomo uporabili za namen novačenja ekip in promocije programa do 6. 4. 2021. Po izvedeni delavnici bo izbrani ponudnik pripravil poročilo.

Pogoji za sodelovanje

Na javno naročilo se lahko prijavijo vsi zainteresirani ponudniki v skladu z objavljenim javnim naročilom. Ponudnik je lahko vsaka pravna ali fizična oseba, ki opravlja dejavnost, ki je predmet javnega naročila in ima najmanj tri (3) reference v zadnjih treh (3) letih, ki so vezana na svetovanje, predavanje ali mentoriranje startup podjetjem ali potencialnim podjetnikom, za katerega bo oddal ponudbo. Ponudnik mora k ponudbi priložiti kratek življenjepis z referencami.

Za startup podjetje se šteje podjetje, ki v času svetovanja ni bilo starejše od treh let in ima inovativno idejo s potencialom rasti.

Ponudniki svojo ponudbo predložijo na obrazcu »Ponudba«, ki ga izpolnijo, podpišejo in žigosajo v primeru, da uporabljajo žig.

Merilo za izbor

Naročnik bo najugodnejšo ponudbo izbral na podlagi »najnižja ponudbena cena«.

Rok za oddajo vlog

Ponudba mora na naslov naročnika prispeti najkasneje do petka, 2. 4. 2021 po elektronski pošti na naslov info@sasainkubator.si, navadni pošti oz. lahko ponudbo osebno prinesete v prostore SAŠA inkubatorja.

Za vsa dodatna pojasnila smo na voljo na telefonski številki 040 657 401 (ANA ANŽEJ) ali na elektronskem naslovu ana.anzej@sasainkubator.si