Loading Dogodki

« Vsi Dogodki

Connected Marketing – Moč oglaševanja na družbenih omrežjih

19. maja, 2020 , 17:00 20:00

Če razumemo naše uporabnike oz kupce ter jih znamo ustrezno segmentirati v različne “predalčke” (segmente) in razumemo širši kontekst, lahko z oglaševanjem na družbenih omrežjih (predvsem na FB in IG) naredimo veliko; za relativno majhen denar. A za to potrebujemo strategijo, segmentacijo, jasne cilje, optimizacijo in branje ter spremljanje analitike oz. Rezultatov.

Jure Doler

Startup Marketing, Founder & CEO

Jure je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Je nekdanji soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je tudi sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih.

Danes se kot podjetnik posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu«, komuniciranju, distribuciji vsebin, iskanju novih komunikacijskih kanalov ter odkrivanju novih trendov. Prav tako pa tudi klepetalnim robotom (ang. chatbot) na pogovornih platformah, za katere verjame, da so prihodnost komuniciranja med uporabniki in organizacijami.

Poleg tegatudi piše za različne publikacije in bloge; med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tech blogov. O digitalnem marketingu tudi predava in izvaja delavnice ter nastopa v vlogi mentorja oz. svetovalca zagonskim ter ostalim podjetjem.

Po izobrazbi magister ekonomije, ki je del podiplomskega študija opravil v Barceloni. Prosti čas najraje aktivno preživlja z ženo Lino in sinom Juliem in hčerko Luno. Na Twitterju ga najdete pod @JureDoler, sicer pa več informacij o njegovem delu ter projektih najdete na StartupMarketing.si ter FBchatbot.si.

Brezplačno