Loading Dogodki

« Vsi Dogodki

CONNECTED MARKETING

5. maja, 2020 , 17:00 20:00

V trenutni situaciji smo lahko bolj kot kadarkoli prej občutili pomen spleta. Če smo se še nedolgo tega pritoževali nad »zasvojenostjo« s spletnimi platformami in aplikacijami, smo kaj hitro spoznali, da je splet orodje, ki nas lahko povezuje.

Pred velik izziv je bilo postavljenih predvsem veliko podjetnikov, ki do sedaj spletu niso posvečali velike pozornosti, hkrati pa je posel zacvetel tistim, ki so splet uporabili kot učinkovit kanal za promocijo in prodajo.

V SAŠA inkubatorju smo pripravili paket šestih online delavnic z naslovom Connected marketing, ki vas bodo čez strukturiran program pripeljale do uspešnega online marketinga, ki povezuje različne kanale in nam omogoča, da pridobivamo, merimo in analiziramo podatke o uspešnosti naših kampanj.

Program:

Spletna stran kot izhodišče ali prodajni kanal 5.5.2020 17:00 – 20:00

Spletna stran je ogledalo podjetja. Lahko ste visoko tehnološki startup ali čistilni servis, vaše stranke bodo informacije o vas poiskale na spletu. Podjetja, ki nimajo spletnih strani, so lahko hitro označena kot neprofesionalna ali »sumljiva«. V prvem delu delavnice se bomo naučili kako optimizirati že obstoječo stran in jo opremiti s kodami za spremljanje gibanja vaših strank, v drugem delu pa bomo izvedeli kako postaviti svojo spletno trgovino.

Predavatelj: Domen Kert

Mentor pri 500 Startups

Startup mentor, ki že 8 let pomaga podjetjam doseči visoko rast, posameznikom pa razumeti temelje rasti in startup metodologije. Med drugimi tudi mentor pri 500 Startups.


Orodja digitalnega marketinga 12. 5. 2020 17:00 – 20:00
Skrivnost digitalnega marketinga se skriva v (pravilni) rabi orodij, ki so nam na voljo – od spletnih orodij, ki nam pomagajo pri raziskavi ali analizi trga, do orodij, ki nam bodo več povedala o naših (potencialnih) kupcih; od Facebook pixlov, do integracije in povezave FB in IG računov, do Google analitike, ki kaže dogajanje na naši spletni strani. Poleg tega bomo konkretneje spoznali še Facebookov Ads Manager – orodje, kjer postavljamo in spremljamo FB in IG oglase – ter pregledali Google Analytics, ki nam pomaga natančno razumeti, navade, obnašanje uporabnikov naše spletne strani.

Predavatelj: Jure Doler

Startup Marketing, Founder & CEO

Jure je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Je nekdanji soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je tudi sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih.

Danes se kot podjetnik posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu«, komuniciranju, distribuciji vsebin, iskanju novih komunikacijskih kanalov ter odkrivanju novih trendov. Prav tako pa tudi klepetalnim robotom (ang. chatbot) na pogovornih platformah, za katere verjame, da so prihodnost komuniciranja med uporabniki in organizacijami.

Poleg tegatudi piše za različne publikacije in bloge; med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tech blogov. O digitalnem marketingu tudi predava in izvaja delavnice ter nastopa v vlogi mentorja oz. svetovalca zagonskim ter ostalim podjetjem.

Po izobrazbi magister ekonomije, ki je del podiplomskega študija opravil v Barceloni. Prosti čas najraje aktivno preživlja z ženo Lino in sinom Juliem in hčerko Luno. Na Twitterju ga najdete pod @JureDoler, sicer pa več informacij o njegovem delu ter projektih najdete na StartupMarketing.si ter FBchatbot.si.


Moč oglaševanja na družbenih omrežjih 19. 5. 2020 17:00 – 20:00
Če razumemo naše uporabnike oz kupce ter jih znamo ustrezno segmentirati v različne “predalčke” (segmente) in razumemo širši kontekst, lahko z oglaševanjem na družbenih omrežjih (predvsem na FB in IG) naredimo veliko; za relativno majhen denar. A za to potrebujemo strategijo, segmentacijo, jasne cilje, optimizacijo in branje ter spremljanje analitike oz. Rezultatov.

Predavatelj: Jure Doler

Startup Marketing, Founder & CEO


E-mail marketing je živ 26. 5. 2020 17:00 – 20:00
Trditev, da je email marketing mrtev, je ena največjih marketinških laži. A zakaj je tako nujen za vsako podjetje? Kako je lahko donosen? Na kakšne načine se lotiti gradnje email baze? Kako se email marketinga pravilno posluževati? Katera orodja uporabljati in katere kazalnike spremljati, da bi dosegali optimalne rezultate? Vse to in še več izveste 26. maja.

Predavatelj: Mirnes Jusufović

Vodja marketinga na gizzmo.si

Digital marketing “ninja” s šestimi leti izkušenj na področju e-commerca in growth hackinga. Vodja marketinga na gizzmo.si, 2x dobitnika glavne nagrade Spletni trgovec leta v Sloveniji, kjer smo v nekaj letih ustvarili uspešno zgodbo, ki letno ustvarja več milijonov evrov prometa in se je razširila že na 10 evropskih tržišč.


Branding v praksi 3. 6. 2020 17:00 – 20:00
V uvodnem delu bomo najprej pogledali definicije blagovnih znamk. V nadaljevanju se bomo osredotočili na pomembne poglede nastanka in upravljanja blagovnih znamk v današnjem času v znaku sprememb, ki jih je prinesla digitalizacija. Skozi prezentacijo bo predstavljenih kar veliko primerov, ki bodo poskrbeli za navdih udeležencem.

Predavateljica: Petra Čadež

Direktorica Marketinga SPP Delikatesni namazi v podjetju Atlantic Grupa

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala Vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki ga je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija na različnih trgih (Avstrija, Srbija, Hrvaška, Slovenija). Od leta 2017 je Direktorica Marketinga SPP Delikatesni namazi v podjetju Atlantic Grupa / Atlantic Droga Kolinska.

Je tudi zelo aktivna v stroki kot predavateljica, članica žirij in z aktivnim sodelovanjem v stanovskih organizacijah: Predsednica Društva za Marketing Slovenije, članica programskega sveta Slovenske Marketinške Konference  in članica upravnega odbora SOZ.


Content marketing 9. 6. 2020 17:00 – 20:00
Vsebinski kontekst je bržkone v poplavi različnih informacij, tisti ključni element, ki v prvi fazi pritegne vaše kupce. Poleg tega – kaj vse je vsebina? Od tekstov, ustreznih formatov fotografij oz. videov. Poleg tega: kako komunicirati s kupci, ki se nahajajo v različnih fazah (nakupnega) procesa. Vse to je potrebno upoštevati in imeti v mislih, če želimo optimalen izplen, ki ga ponuja vsebina – tako na ravni organski objav kot na ravni oglaševanja. Biti relevanten je ključno.

Predavatelj: Jure Doler

Startup Marketing, Founder & CEO


Online delavnice so namenjene podjetniškim ekipam in podjetnikom, ki niso popolni začetniki. Glede na to, da je program zastavljen zelo dinamično, je število udeležencev omejeno. Izmed vseh prijav bomo izbrali 12 podjetnikov, ki se bodo udeležili brezplačnih delavnic.

Če misliš, da potrebuješ ravno ta znanja, se prijavi. Prijave so odprte do 1. 5. 2020 do 00:00.

Brezplačno

SAŠA inkubator

sasainkubator.si

Zoom