Sample Text.

PODJETNIŠKI TRAMPOLIN 2020 OD IDEJE DO PRODAJE

Dobrodošli na strani, ki bo tvoje življenje obrnila na glavo. Vstop na lastno odgovornost 🙂

Čestitamo za tvoj korak v svet podjetništva. Verjetno veš, da je pred tabo veliko vzponov in padcev. Program Podjetniški trampolin je bil zasnovan zate, ki imaš podjetniško idejo in si pripravljen za svoj uspeh trdo delati. Skozi strukturirane delavnice s strokovnjaki, ki prihajajo iz sveta Startupov, te bomo opremili z znanjem in ti pomagali prehoditi del tvoje poti.

»Tell me and I forget, teach me and I may remeber, involve me and I will learn.« Benjamin Franklin

PRIJAVA NA DEMO DAN

Izpolni prijavnico in si zagotovi svoje mesto na Demo dnevih Trampolina 2020. Zakaj se udeležiti demo dne? Ker se bomo tukaj lažje spoznali in s tabo delili pojme iz sveta Startupov. Prvi dan se bomo zagrizli v osnove vitkega podjetništva ter spoznali osnovno strukturo pitcha. V drugem dnevu pa nas čaka pitch pred komisijo in izbor 12-ih ekip, ki jih bomo brezplačno vključili v intenziven program za razvoj podjetniške ideje.

DEMO DAN, Online delavnica ABC Startupa in osnove pitcha 26. 3. 2020 17:00 – 20:00

DEMO DAN, online pitchi ekip in izbor najboljših 12- ekip 27. 3. 2020 17:00 – 20:00

PRIJAVNICA

DEMO DAN - 26. 3. 2020

DEMO DAN 26. 3. 2020 17:00 – 20:00
ONLINE DELAVNICA ABC STARTUPA IN OSNOVE PITCHA

DEMO DAN - 27. 3. 2020

DEMO DAN 27. 3. 2020 17:00 – 20:00
ONLINE PITCHI EKIP IN IZBOR NAJBOLJŠIH 12 EKIP

1. DELAVNICA - 2. 4. 2020

1. DELAVNICA 2. 4. 2020 17:00 – 20:00
NE PREDVIDEVAJ, PREVERI

Praktična delavnica namenjena definiciji in velikosti problema, ki ga vaša ideja rešuje ter raziskava trga. Na delavnici se bomo ukvarjali z iskanjem ujemanja problema in vaše rešitve (izdelka, storitve), ki je osnova za razvoj uspešne podjetniške zgodbe. Le če dobro definiramo problem lahko razvijemo rešitev, za katero nam bodo uporabniki plačali dovolj, da bomo kot podjetje dolgoročno preživeli. Raziskava trga, kamor spada predvsem analiza in ocena obsega povpraševanja, pa tudi analiza konkurence, je zato nujen in ključen korak v razvoju katerekoli ideje. Pogledali bomo načine raziskave trga in pridobivanja hitrih in kvalitetnih povratnih informacij, na podlagi katerih lahko nadgradite svoje ideje.

Delavnico bo izvedel dr. Blaž Zupan, docent na Katedri za podjetništvo Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, podjetniški trener, podjetnik, mentor in investitor. Zagnal je že 6 lastnih podjetniških projektov, prodal nekaj svojih podjetij, ter mentoriral in svetoval stotinam podjetij vseh velikosti. Glavna Blaževa strast je predavanje o različnih podjetniških tematikah (oblikovanje ideje, iskanje poslovnega modela, design thinking, lean) in svetovanje mladim, ki se odpravljajo na svojo podjetniško pot.

 

2. DELAVNICA - 9. 4. 2020

2. DELAVNICA 9. 4. 2020 17:00 – 20:00
VPRAŠAJ SVOJEGA KUPCA

Na drugi delavnici bomo definirali kdo je tvoj glavni kupec, po katerih kanalih ga doseči, ugotovili kdo je tvoja glavna in kaj je tvoja edinstvena dodana vrednost.  Opis delavnice:  Kdo je šef od direktorja in lastnika podjetja?  -Zakaj ga mora vsak podjetnik odlično poznati?  Kako dobro ga poznamo?- Kako ga bolje spoznati?

  • Zakaj je vprašanje “ZAKAJ" najbolj pomembno vprašanje?

Izvajalec delavnice je Rok Stritar, podjetnik (ustanovitelj in največji lastnik Kibuba d.o.o.), predavatelj (več kot 40 različnih skupin v zadnjih dveh letih), svetovalec večjim in manjšim podjetjem (npr. Kolektor, SIP, BTC) in mentor podjetnikom (več kot 10 aktivnih mentorstev).

3. DELAVNICA - 16. 4. 2020

3. DELAVNICA   16.4. 2020       17:00 – 20:00
ČE NISI NA SPLETU, NE OBTAJAŠ

Spoznali bomo brezplačna orodja, ki ti omogočajo, da svoje izdelke predstaviš svetu in zaplavali v vode digitalnega marketinga.  Digitalno okolje postaja vse bolj zasičeno, vse težje je prodreti med uporabnike ter si priboriti njihovo pozornost. “Ekonomija časa" in “ekonomija pozornosti" sta postali ključni vprašanj sodobnega digitalnega marketinga. In prav o tem bomo govorili na letošnjem Trampolinu, kjer bomo spoznali trende, načine in povsem praktična “hands on" orodja, ki vam bodo pomagala najti pot do vaših strank, kupcev oz. odjemalcev.

Delavnico bo izvedel Jure Doler, navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Je nekdanji soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je tudi sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot podjetnik posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu«, komuniciranju, distribuciji vsebin, iskanju novih komunikacijskih kanalov ter odkrivanju novih trendov. Prav tako pa tudi klepetalnim robotom (ang. chatbot) na pogovornih platformah, za katere verjame, da so prihodnost komuniciranja med uporabniki in organizacijami.

 

4. DELAVNICA - 23. 4. 2020

4. DELAVNICA   23.4. 2020       17:00 – 20:00
DENAR JE JEZIK, KI GA RAZUMEJO
VSI NARODI

V tej fazi bo potrebno postaviti pravo ceno. Naučili se bomo kako izračunati končno ceno, oceniti stroške in si postaviti ključne kazalnike. Na delavnici se bomo dotaknili področja polovnega modela – canvasa in iz njega izpleljali osnovo za določitev ključnih stroškov ter določili kanale prodaje, ki so osnova za prihodkovno stran. Da lahko določimo kako bomo prodajali, pa moramo poznati svojo lastno ceno produkta (tu je pomembno poznati razliko med fiksimi in variabilnimi stroški). Postavitev lastne cene bomo nato predstavili v različnih oblikah poslovnih modelov (prednosti, slabosti posameznega modela) Da pa podljetje lahko dobro upravljamo, moramo poznati Ključne kazalnike uspešnosti, ki nam povedo kje smo, kam želimo iti, ali smo na pravi poti in ali moramo v podjetju kaj spremeniti. Vse to so stvari, ki vam bodo na konu pokazale ali boste preživeli na trgu ali ne.

Delavnico bo izvedla Nina Dremelj, ki že več kot 15 let deluje v poslovnem in na investicijskem področju, kjer je poklicno upravljala tudi vlogo podpredsednice Poslovnih angelov Slovenije, je solastnika privatnega investicijskega sklada in vodi podjetje za poslovni razvoj in  investiranje.  Usmerjeno deluje pri sodelovanju s inovativnimi, naprednimi in proaktivnimi ekipami, ki so del startup podjetništva. Njena fokusna točka je zagotavljanje in upravljanje ”smart money” naložb kot tudi coachanje in vodenje podjetij skupaj s ustanovitelji, kjer je rezultat uspešno vodeno podjetje, ki je ciljno naravnano. Največja strast pa je pomoč podjetnikom, da svoje ideje pretvorijo v prava, uspešna podjetja.

5. DELAVNICA - 7. 5. 2020

5. DELAVNICA   7.5. 2020         17:00 – 20:00
NIČ SE NE ZGODI, DOKLER NI
PRODAJE

Ali smo »naredili domačo nalogo« in postavili trdne temelje za naš posel bo pokazal trg. Čas je, da se naučimo kako prodajati. Na delavnici se bomo spoznali z različnimi orodji in modeli prodaje. Naučili se bomo, kaj je to prodajna veriga in kako so tipično porazdeljene marže med posameznimi členi, predvsem v zabavni elektroniki. Pogledali si bomo primere, kako izbrati potencialne distributerje in kakšna vprašanja je potrebno postavljati pri identificiranju strank po različnih kanalih. Spoznali bomo tudi, kako pomembno je postaviti pravilno ceno, da zdrži celotno prodajno verigo in kako lahko spreminjanje cene vpliva na različne prodajne kanale.

Delavnico bo izvedel Martin Blazinšek, vodja prodaje pri uspešnemu slovenskemu Startupu Chipolo. Leta 2013 je v okviru 3 mesečnega programa razvil prototip senzorja za spremljanje fermentacije mošta in tako z ekipo zmagal v programu. Istega leta je tudi ustanovil podjetje Enolyse, ki je nadaljevalo razvoj in prodajo senzorja. S podjetjem je v letih 2014-2015 pridobil kar 250,000 € sredstev v obliki razpisov in tveganega kapitala. V istem obdobju je z ženo Anjo ustanovil spletno trgovino Owlie Bowlie, kjer sta prodajala ročno izdelane modne dodatke za otroke. Obe zgodbi je zaključil leta 2017, ko se je za kratek čas zaposlil v podjetju Skaza, kot Digital marketing manager. Po Skazi pa se je Novembra 2017 zaposlil v obetavnem slovenskem stratupu Chipolo, kjer trenutno dela kot Vodja prodaje.

6. DELAVNICA - 14. 5. 2020

6. DELAVNICA   14.5. 2020       17:00 – 20:00               
VEDNO JE PRAVI ČAS ZA ODPRTJE
PODJETJA

Na zadnji skupni delavnici se bomo posvetili vprašanju kako ustanoviti podjetje in katere so oblike med katerimi lahko izbirate.

Delavnico bo izvedel Andrej Gušin, direktor podjetja CREA pro, ki se ukvarja z izboljšanjem poslovnih rešitev in uspešnosti poslovanja. Njihovo temeljno prepričanje je, da je uspešnost mogoče načrtovati in razvijati. Njihova naloga je pomagati podjetjem, da s svojimi aktivnostmi, ki ustvarjajo vrednost, dosežejo izjemne rezultate – kar pomeni, že v osnovi oblikovati procese tako, da bodo le-ti imeli večjo vrednost za stranke, zaposlene in lastnike. Sodelovali so že z različnimi podjetji in njihovo poslanstvo je, da pri vsakem sodelovanju dosežejo prave rezultate

DAN P - 15. 5. 2020

DAN P                15.5. 2020   17:00 – 20:00               
KDO JE IZ PRAVEGA TESTA

Na dnevu za pitch se bo 12 ekip potegovalo za
uvrstitev med TOP 6 ekip, ki se bodo pred potencialnimi investitorji
predstavile na zaključnem dogodku.
    

PITCH - 21. 5. 2020

PITCH                21.5. 2020       17:00 – 20:00               
PREPRIČAJ ME

Če ne znaš razložiti enostavno, ne razumeš dovolj dobro. (Albert Einstein) Delavnica namenjena spoznavanju strukture pitcha in njegovih zakonitosti. Ker v kratkem času ne moremo predstaviti vseh podrobnosti našega izdelka ali storitve, pitch predstavitev služi predvsem temu, da naše občinstvo prepričamo, da je naš posel dobra investicijska priložnost. V prvem delu delavnice bomo pregledali kateri so elementi vsakega dobrega pitcha in kaj mora naš pitch nujno vsebovati, pri čemer se bomo opirali na vsem investitorjem poznan sequoia deck. Naučili se bomo kakšen je primeren vrstni red pitcha, da zgodba našega podjetja lepo teče in, da je naša predstavitev razumljiva občinstvu, ter kako oblikovati predstavitev za projekcijo. V drugem delu delavnice bomo glede na prejete komentarje popravili svoje predstavitve, obdelali pravila javnega nastopanja, in skozi lastne predstavitve izboljšali svoj nastop.

Delavnico bo izvedla Sanja Zepan, magistrica komunikologije in ustanoviteljica ameriškega podjetja HomeyLabs, kjer razvijajo finančne programe za otroke in njihove starše. Njihova prva aplikacija Homey – Chores and Allowance, ki se povezuje z bančnimi računi vseh družinskih članov in staršem omogoča transakcije žepnine, je bila s strani Apple-a izbrana med top aplikacijami App of the day v ZDA, o njej pa so pisali tudi v svetovnih medijih kot je The Atlantic. Sanja v podjetju skrbi predvsem za strategijo rasti in trženjskega komuniciranja.

1:1 - 28. 5. 2020

1:1                28. 5. 2020       17:00 – 20:00               
NEUSPEHI SO VAJE ZA USPEH

Individulane priprave pitcha in scenarijev za snemanje promocijskih videov. Delavnico bo izvedla Sanja Zepan.

DAN D - 4. 6. 2020

DAN D              4. 6. 2020         19:00 – 22:00               
ODRINI SE MED ZVEZDE

Slavnostni dogodek ob zaključku programa s predstavitvijo 6-ih najboljših ekip pred potencialnimi investitorji, podjetniki in javnostjo. Izbor najboljše Startup ekipe SAŠA regije 2020 in zaključna zabava z mreženjem.