EN za fotografiranje zaključnega dogodka Startup Generator
Datum: 6. 5. 2024
Saša inkubator d.o.o. objavlja na svoji spletni strani evidenčno naročilo za fotografiranje zaključnega dogodka Startup Generator.
Predmet javnega naročila
Predmet javnega naročila je fotografiranje zaključnega dogodka programa Startup Generator, ki bo 5.6.2024 ob 18-ih. Startup generator je pospeševalniški program, namenjen razvoju startupov preko intenzivnega mentorskega programa, ki omogoča tudi dostop do nepovratnih sredstev, ki jih zagotavlja lokalna skupnost. Zaključni dogodek je namenjen predstavitvi šestih najboljših ekip izbranim investitorjem, podjetnikom in medijem. Izvajalec bo moral do 23. ure na dan zaključnega dogodka naročniku predati izbor 10 fotografij iz dogodka, preostale fotografije pa do naslednjega dne.
Pogoji za sodelovanje
Na evidenčno naročilo se lahko prijavijo vsi zainteresirani ponudniki v skladu z objavljenim javnim naročilom.
Ponudniki svojo ponudbo predložijo na obrazcu »Ponudba«, ki ga izpolnijo, podpišejo in žigosajo v primeru, da uporabljajo žig.
Merilo za izbor
Naročnik bo najugodnejšo ponudbo izbral na podlagi »najnižja ponudbena cena«.
Rok za oddajo vlog
Ponudba mora na naslov naročnika prispeti najkasneje do petka, 15. 05. 2024, po elektronski pošti na naslov info@sasainkubator.si, navadni pošti oz. lahko ponudbo osebno prinesete v prostore SAŠA inkubatorja.
Za vsa dodatna pojasnila smo na voljo na telefonski številki 03 7777 103 ali na elektronskem naslovu info@sasainkubator.si.
Aktivnost se izvaja v okviru operacije JR Start – up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.