EN za izvedbo delavnice “Startup takeoff”
Datum: 21. 11. 2024
Saša inkubator d.o.o. objavlja na svoji spletni strani evidenčno naročilo za izvedbo delavnice “Startup takeoff”.
Predmet javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvedba delavnice “Startup takeoff”, ki bo potekala 04.12.2024 v Saša inkubatorju ob 17ih. Gre za 3 urno delavnico, ki bo pokrila naslednje ključne teme:
- ABC podjetništva
- Kako od prepoznanega problema preko validacije do rešitve
- Razumevanje poslovnega modela (business canvas)
- Primerjave s praktičnimi primeri
- Q&A
- 1:1 svetovanje
Pogoji za sodelovanje
Na evidenčno naročilo se lahko prijavijo vsi zainteresirani ponudniki v skladu z objavljenim javnim naročilom.
Ponudniki svojo ponudbo predložijo na obrazcu »Ponudba«, ki ga izpolnijo, podpišejo in žigosajo v primeru, da uporabljajo žig.
Merilo za izbor
Naročnik bo najugodnejšo ponudbo izbral na podlagi »najnižja ponudbena cena«.
Rok za oddajo vlog
Ponudba mora na naslov naročnika prispeti najkasneje do ponedeljka 29.11. 2024 do 12:00, po elektronski pošti na naslov jan.skok@sasainkubator.si, navadni pošti oz. lahko ponudbo osebno prinesete v prostore SAŠA inkubatorja.
Za vsa dodatna pojasnila smo na voljo na telefonski številki 03 7777 103 ali na elektronskem naslovu jan.skok@sasainkubator.si.
Javni razpis za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij za obdobje 2023-2025 delno financira Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru » Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027«; Cilj politike 1: »Konkurenčnejša in pametnejša Evropa s spodbujanjem inovativne in pametne gospodarske preobrazbe ter regionalne povezljivosti na področju IKT; prednostne naloge 1: »Inovacijska družba znanja«; Specifični cilj: RSO1.3. Krepitev trajnostne rasti in konkurenčnosti MSP ter ustvarjanje delovnih mest v MSP, med drugim s produktivnimi naložbami (ESRR).