EN za izvedbo programa “Startup Generator 2025”
Datum: 17. 2. 2025
Saša inkubator, d.o.o. objavlja na svoji spletni strani evidenčno naročilo za izvedbo programa »STARTUP GENERATOR 2025«
Predmet javnega naročila
»STARTUP GENERATOR 2025« je osrednji program SAŠA inkubatorja, katerega namen je pospešiti razvoj poslovnih idej ter zagon novih podjetij, za hitrejši vstop na trg, za pripravo za pridobitev povratnih/nepovratnih sredstev. Program je namenjen potencialnim podjetnikom (nosilcem idej ali ekipam) in zagonskim podjetjem.
Predmet naročila je izvedba štirih (4) strokovnih delavnic, ki bodo potekale v prostorih SAŠA INKUBATORJA d.o.o. Od vsakega izvajalca se pričakuje izvedba delavnice in individualno praktično delo s posameznimi ekipami. Vsaka delavnica traja najmanj 3 ure. Izvajalec bo predhodno prejel podatke o udeležencih programa, na podlagi katerih bo zasnoval nalogo, ki jo bodo udeleženci pripravili do izvedbe delavnice.
- ☐Četrtek, 10. 4. 2025, 17:00 – 20:00:
Lean or Die: Kako zgraditi startup, ne da bi zgoreli ali bankrotirali;
- ☐Četrtek, 17. 4. 2025, 17:00 – 20:00:
Fail Fast, Win Big: Testiranje ideje in MVP, kot to počnejo najboljši;
- ☐Torek, 22. 4. 2025, 17:00 – 20:00;
Show Me the Money: Startup finance brez iluzij
- ☐Četrtek, 15. 5. 2025, 17:00 – 20:00:
From First Deal to Market Leader: Kako zgraditi prodajni stroj
Ponudnik se zaveže, da bo v primeru, da bo izbran, naročniku posredoval svoj kratek opis, fotografijo in povzetek vsebine delavnice.
Pogoji za sodelovanje
Na javno naročilo se lahko prijavijo vsi zainteresirani ponudniki v skladu z objavljenim javnim naročilom. Ponudnik je lahko vsaka pravna ali fizična oseba, ki opravlja dejavnost, ki je predmet javnega naročila.
Ponudniki svojo ponudbo predložijo na obrazcu »Ponudba«, ki ga izpolnijo, podpišejo in žigosajo v primeru, da uporabljajo žig. V primeru oddaje ponudb za več delavnic na ponudbenem obrazcu jasno označite ceno za izvedbo posamezne delavnice in skupno ponudbeno ceno. Po izvedeni delavnici bo izbrani ponudnik pripravil poročilo.
Merilo za izbor
Naročnik bo najugodnejšo ponudbo izbral na podlagi »najnižja ponudbena cena«.
Rok za oddajo vlog
Ponudba mora na naslov naročnika prispeti najkasneje do četrtka, 6. 3. 2025 po elektronski pošti na naslov info@sasainkubator.si, navadni pošti oz. lahko ponudbo osebno prinesete v prostore SAŠA inkubatorja.
Za vsa dodatna pojasnila smo na voljo na telefonski številki 03 7777 103 ali na elektronskem naslovu info@sasainkubator.si.



Aktivnosti Saša inkubator d.o.o. v okviru operacije “JR podporno okolje 2023 – 2025” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.