EN za vodenje zaključnega dogodka Startup Generator 2025
Datum: 28. 4. 2025
Saša inkubator d.o.o. objavlja na svoji spletni strani evidenčno naročilo za izvedbo vodenja zaključnega dogodka Startup Generator 2025.
Predmet javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvedba moderiranja oz. vodenja zaključnega dogodka programa Startup Generator, ki bo potekal dne, 12.6.2025. Startup generator je pospeševalniški program, namenjen razvoju startupov preko intenzivnega mentorskega programa, ki omogoča tudi dostop do nepovratnih sredstev, ki jih zagotavlja lokalna skupnost. Zaključni dogodek je namenjen predstavitvi šestih najboljših ekip izbranim investitorjem, podjetnikom in medijem.
Pogoji za sodelovanje
Na evidenčno naročilo se lahko prijavijo vsi zainteresirani ponudniki v skladu z objavljenim javnim naročilom.
Ponudniki svojo ponudbo predložijo na obrazcu »Ponudba«, ki ga izpolnijo, podpišejo in žigosajo v primeru, da uporabljajo žig.
Merilo za izbor
Naročnik bo najugodnejšo ponudbo izbral na podlagi »najnižja ponudbena cena«.
Rok za oddajo vlog
Ponudba mora na naslov naročnika prispeti najkasneje do petka, 9. 5. 2025, po elektronski pošti na naslov info@sasainkubator.si, navadni pošti oz. lahko ponudbo osebno prinesete v prostore SAŠA inkubatorja.
Za vsa dodatna pojasnila smo na voljo na telefonski številki 03 7777 103 ali na elektronskem naslovu info@sasainkubator.si.



Aktivnosti Saša inkubator d.o.o. v okviru operacije “JR podporno okolje 2023 – 2025” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.