Se sprašuješ, kako izmed številnih možnih marketinških kanalov izbrati tiste, ki resnično delujejo? Digitalni svet ponuja vrsto možnosti, vendar pa iskanje tistih pravih, ki bodo prinesli rezultate, ni vedno enostavno.
Si že slišal/a za BULLSEYE METODO, avtorja Gabriela Weinberga?
Gre za praktično orodje, ki podjetnikom pomaga prepoznati in izbrati najučinkovitejše marketinške kanale za rast podjetja. Še posebej je dragocena za startupe v zgodnjih fazah, saj omogoča hitro testiranje različnih kanalov in usmerjanje na tiste, ki prinašajo največ rezultatov.
Na delavnici Marketing STARtup academy – Target Your Growth bo z nami Sanja Zepan, ki nas bo vodila skozi interaktivno delavnico, na kateri boš s pomočjo Bullseye metode spoznal/a 19 marketinških kanalov, ter se naučil/a, kako jih razvrstiti v tri kroge (notranji, srednji, zunanji). Skupaj bomo izbrali 2–3 kanale za testiranje, pripravili načrt in določili cilje ter pričakovane rezultate.
Cilj delavnice je oblikovanje tvojega individualnega načrta za testiranje najbolj obetavnih kanalov za tvoj produkt ali storitev.
Kdo je Sanja Zepan?
Sanja Zepan, trenutno vodja komunikacij pri LUI in magistrica komunikologije, že od leta 2016 uspešno vodi svoj startup. Njeno delo obsega celotno marketinško strategijo, s poudarkom na družbenih omrežjih, influencer marketingu in odnosih z javnostmi. Z njenimi prizadevanji so dosegli omembe v uglednih medijih, kot sta The Atlantic in Forbes, ter pritegnili več sto tisoč plačljivih uporabnikov.
Njene bogate izkušnje v svetu startupov ji omogočajo, da deli praktične strategije, ki so še posebej koristne za mlada podjetja, kot npr. Bullseye metodo, ki podjetnikom pomaga prepoznati najbolj obetavne tržne kanale. Njen pristop je praktičen in usmerjen v identifikacijo tistih strategij, ki prinašajo najboljše rezultate. S tem pomaga podjetnikom učinkovito obvladovati izzive testiranja in optimizacije marketinških kanalov ter hitreje doseči ciljno rast.
Če želiš zmanjšati tveganje pri izbiri marketinških kanalov in hitreje doseči uspeh na trgu, se nam v sredo, 23.10.2024 ob 17:00 pridruži na Marketing STARtup academy dogodku Target Your Growth, da se izogneš nepotrebnemu zapravljanju časa in denarja ter se osredotočiš le na tiste strategije, ki dejansko prinašajo rezultate.
KDAJ: 23.10.2024 ob 17:00
KJE: Saša inkubator, Velenje
Aktivnost se izvaja v okviru operacije JR Start – up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.