Nalaganje Dogodki

Vsebina Delavnice:

Skrivnost digitalnega marketinga se skriva v (pravilni) rabi orodij, ki so nam na voljo – od spletnih orodij, ki nam pomagajo pri raziskavi ali analizi trga, do orodij, ki nam bodo več povedala o naših (potencialnih) kupcih; od Facebook pixlov, do integracije in povezave FB in IG računov, do Google analitike, ki kaže dogajanje na naši spletni strani.

Jure Doler bo na delavnici spregovoril tudi o trendih in prihodnosti zabavne industrije v digitalnem okolju ter njenem vplivu na komuniciranje, še posebej z vidika uspešnega zadrževanja pozornosti ter visoke vključenosti uporabnikov, kar za znamke še vedno predstavlja enega od večjih izzivov. Kako pripraviti strategijo in kako skomunicirati na različnih družbenih platformah, da bomo generirali promet in vidne rezultate.

Dogodek je brezplačen, obvezne so prijave.

O predavatelju:

Jure Doler je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Nekdaj je bil soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je tudi drugim sokreiral celotno blagovno znamko Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot zunanji (»freelance«) sodelavec posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu« in komuniciranju, prav tako pa tudi pisanju za različne publikacije in bloge. Med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tehnoloških blogov. O startup marketingu tudi predava oziroma organizira delavnice. Po izobrazbi magister ekonomije, ki je del podiplomskega študija opravil v Barceloni.

Predavatelj se z izvedbo delavnic in predavanji aktivno ukvarja že 5 let, predaval je na Microsoft NT konferenci in SPORTO konferenci. Je mentor na področju digitalnega marketinga za različne razvojno-podjetniške centre. Je soustanovitelj startupa Fieldoo ter ustanovitelj startupa FBchatbot.si in agencije za spletni marketing Engagency.

 

Aktivnosti SAŠA inkubator d.o.o. v okviru operacije SIO 2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.