Kako se lotiti prodaje na Amazonu

Amazon je nekakšen sveti gral, kjer vsi želijo prodajati svoje produkte. Od blagovnih znamk, ki lahko dostopajo direktno do končnega kupca, do preprodajalcev in distributerjev z ogromnim asortimentom produktov.

Amazon je s svojim poslovnim modelom uspel pritegniti množice, da prodajajo na njihovi platformi, od one-man-bandov iz dnevne sobe, do velikih podjetij. Dejstvo je, da je po eni strani prodaja na Amazonu privlačna, po drugi pa obstajajo številne pasti, na katere ni nihče na začetku pozoren. Amazon je kot droga, ki te lahko drago stane, če ne poznaš njenih stranskih učinkov.

Tokratno predavanje bo temeljilo na primeru slovenske ekipe, ki je v 1 letu od začetka prodaje na Amazonu pripeljala podjetje od 0 – 140.000 EUR prometa/mesec.

Na predavanju boste izvedeli:

  • Kako je slovenski ekipi uspelo pripeljati podjetje do 140.000 EUR prometa/mesec v 1 letu,
  • Katere strategije in taktike so pri tem uporabili,
  • Na katere nevarnosti morate biti pozorni, ko delate z Amazonom,
  • Kakšne so razlike med Seller central in Vendor central,
  • Za koga Amazon ni primeren, za koga pa je in
  • Kako Amazon pravzaprav razmišlja.

O predavatelju

Nejc Volarič se s podjetništvom ukvarja od leta 2013. Ustanovil je več podjetij; prvo leta 2013. Trenutno se ukvarja s svetovanjem slovenskim in tujim podjetjem glede prodaje na Amazonu, za nekatere optimizira prodajo na Amazonu (www.verdy.net). Izvaja tudi Access Bars delavnice po Sloveniji.

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena vsem, ki jih zanima prodaja prek Amazona.

Datum, ura in lokacija

Datum: 2. 10. 2019
Ura: 15:00 – 19:00
Lokacija: PC Standard, Pasaža

Prijava je zaradi omejenega števila mest OBVEZNA.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru “Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020", prednostne osi: “3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast".