Dvodnevni program BUSINESS MINDS zapolnjen v rekordnem času

Dvodnevni program BUSINESS MINDS, namenjen osebni in podjetniški rasti, se je odvijal 9. in 10.9.2022 na idilični lokaciji Veduna Retreats v Velenju, je bil zapolnjen v rekordnem času. Program je bil vsebinsko povezan v sklop štirih butičnih delavnic, ki so se dotaknile perečih tem podjetnikov, ki so jih vodili vrhunski strokovnjaki Boštjan Vidmar, Javor Škerlj Vogelnik, Darja Hvala in Boško Praštalo. Izgorelosti smo pogledali direktno v oči ter se poglobili, kako podjetniško poslanstvo umestiti v svoj trajnostni in izpolnjujoč življenjski slog, kako obdržati fokus in svojo pot usmeriti v zastavljeno vizijo in jasno opredeljene cilje, urili smo se v veščinah za avtentično izražanje in spoznavali vlogo čustvene inteligence v komunikaciji, spoznali pa smo tudi pomen osebne blagovne znamke, kako si bogatiti in graditi poslovno ter socialno mrežo.

Prvi dan je bil namenjen rasti podjetnih ljudi ter delavnici Od ciljev do vizije in od ciljev do poslanstva, ki jo je izvedel predavatelj Boštjan Vidmar (Viralen.si). Večina prebivalstva zgolj pluje skozi čas, brez fokusa in ciljev. Da nas tok ne odnese v napačno smer ali da pot do cilja ni predolga, nam je Boštjan predstavil uporabna orodja, kako s strastjo, fokusom in vztrajnostjo svojo idejo, produkt/storitev ali obstoječ posel prelevimo v cilje in vizijo, ter to uresničimo. Interaktivna delavnica in delovne naloge, ki so jih udeleženci reševali med in po sami delavnici nam je dala zagon, da željeno tudi uresničimo.

V popoldanskem času smo s predavateljem Javorjem Škerlj Vogelnikom na delavnici Vpliv čustvene inteligence na komunikacijo v podjetjih raziskovali, kako si s pomočjo čustvene inteligence pomagamo pri odzivih v medsebojnih odnosih in znotraj kolektivov ter spoznali teoretične pristope po Rosenbergu. Naučili smo se odzivov na nasilno komunikacijo ter se opolnomočili z veščinami za nenasilno komunikacijo ter v parih in trojicah izvedli vaje ter igre vlog, kjer so sodelovali vsi udeleženci programa.

Sobotno jutro je bilo namenjeno iskrenemu pogovoru o izgorelosti, definiciji in stopnjah, najmočnejših vzrokih in kako prepoznati opozorilne znake in kako postopati, ko izgorelost dejansko nastopi. Darja Hvala je spregovorila o lastni izkušnji z izgorelostjo, z nami delila osupljive statistike in porazno stanje v Evropi glede skrbi za zaposlene.

Zadnja delavnica, ki jo je izvedel Boško Praštalo, je bila namenjena spoznavanju konkretnih korakov za postavitev strateškega mreženja in kako se aktivirati, kako selekcionirati ljudi v svoji mreži. Poseben poudarek je predavatelj namenil pomenu osebne blagovne znamke ter usmeritvam, kako graditi kvalitetno mrežo kontaktov, pri katerih ne šteje samo dolg seznam, ampak odnos, ki ga imamo in ga gradimo.

Sklop dvodnevnih delavnic smo zaključili z optimizmom in zagonom, s planom in »to do« listo, na katero ne bomo pozabili vključiti počitka. Pri izbiri kontaktov in strateškem mreženju se bomo držali nasveta: pazi, s kom piješ kavo.

Idilična lokacija Veduna Farm pri Velenju je bila pravo podporno okolje za sprostitev, učenje, mreženje in avtentično izražanje, kjer so poskrbeli za odlično vegansko kulinariko in domače dobrote.